Good Girl Gone Bad Extreme - Eau de Parfum

0 Ürün Yorumu
Good Girl Gone Bad Extreme - Eau de Parfum
Mayıs güllerinin pembe ve beyaz bir buketiyle açılır ve en güzel portakal çiçekleri, içinden çağrı ... Devamını oku

11.500 TL (1)

15000 puan (1TL=1 puan) biriktirdiğinizde ya da 4.alışveriş gününüzde, Sephora Black üyelik seviyesine yükselirsiniz. Her 15000 puanda orijinal boy hediye ürün ya da %10 indirim kuponu kazanırsınız.

Güvenli ödeme

500553
  • Ürün Açıklaması

    Mayıs güllerinin pembe ve beyaz bir buketiyle açılır ve en güzel portakal çiçekleri, içinden çağrı yapan üç sirenin şarkısıyla birlikte: tuberose, yasemin, zambak ve nergis. Bu zarif çiçekler, sütlu karamel iksiriyle sarılır ve böylece kısmen masum, kısmen çekici bir hâl alır, şimdi tamamen lezzetli ve baştan çıkarıcıdırlar.

    Daha fazla

  • Kullanım Önerileri

  • İçerik

  • Koku notaları

  • Ürün Açıklaması
  • Kullanım Önerileri
  • İçerik
  • Koku notaları

Mayıs güllerinin pembe ve beyaz bir buketiyle açılır ve en güzel portakal çiçekleri, içinden çağrı yapan üç sirenin şarkısıyla birlikte: tuberose, yasemin, zambak ve nergis. Bu zarif çiçekler, sütlu karamel iksiriyle sarılır ve böylece kısmen masum, kısmen çekici bir hâl alır, şimdi tamamen lezzetli ve baştan çıkarıcıdırlar.

Temiz tene 15-20cm mesafeden uygulanır.

ALCOHOL DENAT., FRAGRANCE (PARFUM), WATER,AQUA,EAU, CITRONELLOL, LINALOOL, GERANIOL, FARNESOL, BENZYL BENZOATE, LIMONENE, EUGENOL, BENZYL ALCOHOL, BENZYL SALICYLATE, ISOEUGENOL, CITRAL, HYDROXYCITRONELLAL, BHT, BENZOIC ACID

Bu içerik listesi değişebilir, lütfen satın alınan ürünün ambalajına bakın

Portakal çiçeği, İnci çiçeği, Süt

Müşteri Yorumları

Yorumların yayınlanma koşulları

Lüks öncülerinin varislerinden olan köklü tarihiyle Kilian Hennessy, 2007 yılında, zarafet ve mutlak lüksün tavizsiz ve mükemmel bir kombinasyonu olan markasını piyasaya sürdü. "Eko-lüks" anlayışından vazgeçmeyen ve kreasyonlarının her birinin nesilden nesile aktarılmasını sağlayan marka, en üst düzey gelişmişliğe sahip ürünler tasarlamayı hedefleyerek parfüm sektöründe on yıllık bir devrimi kutluyor.